vineri, 8 iunie 2012

two shot


Hello guys ^  ^

Iu_l here.. –again,I know - -“ !!
Mai sunt aproximativ doua saptamani pana la vacanta de vara , plus inca trei saptamani de practica.Ce oribil . In timp ce prietenii mei se distreaza si profita din plin de vacanta , eu voi sta in laboratorul de contabilitate , din Corpul B , al liceului Delta Dunarii „Tulcea” , impreuna cu colegii mei , la fel de ghinionisti ca si mine . Partea si mai proasta este ca imi voi petrece si ziua de nastere in acel laborator dat naibii, pe care am inceput sa il detest din primele saptamani de scoala-si sunt de abia a 9-a, pana in a 12-a mai am-.Pun pariu ca voi scrie si o carte, unde voi descrie acea camera minunata, cu pereti albi si cu geamuri care nici nu se deschid K.
Adusesem vorba si de colegi putin mai sus. Ce pot sa zic?..mai pe scurt : Imi este sila de ei. Evident ca nu de toti , dar acei cativa , fac cat 40 la un loc.Imi si imaginez : 3 saptamani de practica, in fiecare zi, de la 9-sa speram- la 14 –sa speram si aici- , cu aceleasi persoane ……vai vai vaaai X_X + iubita mea profesoara,of course !
Presimt ca aceasta perioada prelungita de practica , va fi foooarte lunga xD










Un comentariu: