joi, 28 iunie 2012

Sweet sixteeeen


            16 !!!Au trecut 5 zile din vacanta de vara iar eu am din ce in ce mai multa energie! ^^Ziua mea vine in aproximativ 5 zile!! 
            Sincer..nu cred ca va fi ceva gen "SWEET SIXTEEN", dar merge si doar o simpla intalnire cu prietenii.Conteaza cu cine esti,nu unde esti...sau ceva de genu :d va fi o zi normala..lipsita de evenimente..cred. 
            Poate vom juca remi/rummy..niste carti..ne plimbam cu barcutele pe lac...invatam sa mergem pe bicicleta...stiti voi, chestii de genu. Si in plus, nu am voie sa stau pana tarziu ca a doua am scoala^^ .
           Oricum..cel mai mult imi doresc sa reusim sa ne strecuram la - abraham lincoln vampire hunter-(3D) . Trebuia sa mergem de marti, dar nu a fost cum ne-am imaginat noi...~In 10 min am ajuns la mall..pe ploaie..plus ca am urcat vreo 3 dealuri..plus ca scarile rulante erau stricate..dar se circulau..dar am observat asta de abia dupa ce am urcat 3 etaje pe scara de incediu . Dupa ce am ajuns la casa de bilete am aflat ca limita de varsta s-a schimbat de la 15 la 18- PE BUNE?-.Primisera instiintare cu o ora in urma. Tipu de la casa a vrut sa se amuze putin pe seama noastra ....si a reusit~Ura!~ -cati ani aveti impreuna?- -eu 16,iar ea 15- -a...pai atunci sunteti prea mari,nici asa nu e bine- ~Asa ca...ne vom strange mai multi si vom incerca sa intram cu forta >:) Ha!
           Dupa parerea mea, acesti oameni nu isi pot imagina de ceea ce sunt in stare niste copii de 16 ani, nu? Daca nici asa nu merge, ne mai ramane sa intram pe geam.......ala de la etajul al treilea. Adica ..pe bune... Ce se poate intampla?In primul rand, ar trebui sa ne rugam la doamne doamne sa nu ploua si ca toata lumea sa nu uite sa isi aduca banii.Daca aceste lucruri se indeplinesc, atunci putem incerca orice :D
           In concluzie........DUMINICA mergem la film! duminica mergem..nu?A da.. si ne'am mai gandit la o alternativa: Sa ne imbracam ca mamele noastre si sa ne dam drept ele..........sau sa schimbam cate o cifra la buletin.....dar..lasa.Sper sa reusim de data asta - -"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu