vineri, 22 iunie 2012

Finally we can feel, the summer is here!


 Si uite asa a mai trecut un an din adolescenta mea.Un an in care am vazut cum e sa fi la liceu, un an in care am cunoscut multa lume si am legat prietenii care vor dura mult de acum in colo.
 Ma bucur mult ca am nimerit in acest liceu si in aceasta clasa.Ii iubesc pe toti .... nici ca se putea un colectiv mai tare ca ei. Ce sa zic? Jos palaria in fata lor pentru ca au stiut cum sa aduca unul altuia zambetul pe buze atunci cand a fost nevoie.Bravo pentru ca am fost cea mai nebuna clasa de a 9a din liceu si anul acesta nu a fost lipsit de "zilele speciale" in care sa radem si sa glumim .
 Au mai fost unele zile,unele persoane ( draci de zâne) care ma faceau sa-mi pierd rabdarea si calmul si sa ma faca sa izbucnesc.Dar totul s-a terminat acum.
 Unii dintre colegi s-au gandit sa se transfere la alte profile.Sincer imi pare rau pentru asta deoarece si ei faceau parte din "sarea si piperul" clasei ,care dadeau tonul la panarama.Totusi vor ramane in liceu cu noi ca sa nu le ducem lipsa.^.^
 A fost un an plin ,cu note bune si rele,cu râs ,glume ,dragoste .... intr-un cuvant adolescenta.
Sper ca la anul sa fie la fel poate chiar mai bine.Sa reusesc tot ce nu am reusit in acest an .
 Acum urmeaza vara si planurile ce voi vrea sa le duc la bun sfarsit,cum multa distractie si soare. Promit ca la final de vara voi publica lista cu planurile de vara si tot ce am reusit sa duc pana la capat din ea.Sper sa nu ramana nici un punct ne finalizat  :)


Si acum va las cu o melodie draguta pentru vara....  SUMMER TIME

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu