marți, 19 iunie 2012

Pirahna 3DD- funny or die


Pirahna 3DD

Recenzie

 Mie una mi-a placut acest film.Dupa parerea mea cel care s-a ocupat de film a reusit sa combine genul horror cu situatiile comice,unele dintre ele fiind chiar "comedie neagra".
In mare parte este vorba de niste pesti piranha (pirania) preistorici care devin micuti "kill-eri in serie" atunci cand ies la suprafata,din apele subterane ,intr-un lac si mai tarziu ajungand in piscinele pline cu oameni.
 Credeti-ma merita vaut.

                                                                                 
P.S.:Am observat ca ruleaza si in cinema varianta 3D .Dar eu l-am vazut acasa.

[ Iu_l daca mai ai de adaugat ceva la ceea ce am spus te rog sa nu eziti sa adaugi]


~Iu_l here~
Aia erau micuti "kill-eri in serie" ??? Pe bune?=))
Dar stiu sigur un lucru: Nu imi voi mai dori vre'un peste prea curand.
Auzi? sunt curioasa de ceva..daca incercam sa ne strecuram la Piranha , la mall, crezi ca ne'ar lasa? Ar fi tare sa zica ca putem intra. =)) Nu?


Un comentariu:

  1. >:d< filmul este destul de reusit ,<3 dar comentariul este perfect nimic ireprosabil <3

    RăspundețiȘtergere