joi, 21 iunie 2012

Let's party!!

Yey ^^ Maine e ultima zi! 
Nu stiu de ce sa ma bucur mai intai..ca am trecut la mate sau ca am scapat de fizica? ca am terminat cu temele sau ca acum am timp sa ma vad cu prietenii si sa ma uit la seriale sau sa citesc ? 
Anyway...nici nu stiti ce bine ma simt! Sunt liberaaa...
defapt nu prea libera ca mai trebuie sa vizitez scoala pentru urmatoarele trei saptamani*kekeke*.
Pentru ca am trecut la mate, trebuie sa le dau colegelor mele cate inghetate vor O_O. La naiba. 


*Aigh!* A mai trecut un an. Acum cand privesc inapoi, imi dau seama ca timpul a trecut destul de repede. Presupun ca vacanta va trece la fel de repede.Dar defapt mai bine sa speram sa nu. 
Pentru inceput, sa speram ca va fi o vara plina de evenimente! adica .. sa nu stam degeaba ca in anii trecuti.Dar defapt conteaza cuu cine iti petrecci timpul,nu?^  ^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu