marți, 3 iulie 2012

Aww ♥


Ha! Azi e ziua mea ^^

In primul rand, vreau sa ii multumesc lui dongsaeng pentru urare...si sa o anunt ca maine o invat sa mearga pe bicicleta ^ ^

     A da.in legatura cu ziua de azi.. ce vreau de ziua mea?Nimic! Atata timp cat voi fi impreuna cu persoanele pe care le iubesc, este perfect ♥ 
  Adica..si ce daca implinesc 16 ani doar o data in viata? Sincer, nu am niciun chef sa dau de baut unor persoane care se vor imbata pe banii mei , iar eu sa ma uit la ei si sa ii ajut sa gaseasca baia pentru ca nu vreau sa pateze covorul X_X . No no.. anu asta va fi ceva linistit....nimic mai mult.

A trecut mai mult de jumatate din zi si toate au decurs bine.

 La scoala mi-au cantat "la multi ani", am mancat muulta ciocolata cu fetele de la masa mea si am cheltuit aproximativ 50 de lei doar pe suc si alte prostioare, gen snacks-uri, tigari, evident, inghetata.. si alte nimicuri XD

Peste o ora ma intalnesc cu dongsaeng..
si inca cateva prietene si mergem sa ne scufundam cu barcutele pe lac XD
hehehe .. cum sa nu sarbatoresc aceasta zi superba de iulie cu o baie ?>:)Ehh..glumesc,desigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu