marți, 24 iulie 2012

Hobby







Hmm..vroiam de ceva timp să scriu despre pasiunea mea, care a început acum câţiva ani şi încă va mai ţine >:)
Acest hobby este pentru Coreea de Sud si cam de tot ce ţine de ea ( pot să scriu şi o carte despre ea=)) ), in special pentru muzica coreeana : Kpop


Am întâlnit pasiunea pentru civilizaţia şi cultura coreeană în urmă cu 2 ani, datorită unei simple reclame la un telefon mobil ( sună ciudat..=)) ).Videoclipul este acesta : 
După ce am văzut aceast videoclip m-am indrăgostit de ei şi am căutat să mă uit şi la alte chestii . Am început drama coreeană You.re beautiful, actorul principal fiind tipu din reclamă.În această dramă/serial juca Lee Hong Ki..iar de la tipul acesta am început să ascult şi muzica coreeana. 
Am continuat să mă uit la dramele coreene (contemporane,nu mă împac prea bine cu cele istorice) şi am început să ascult cât mai multe formaţii. Unele persoane spun că nu ar putea să îi deosebească şi sincer,la început nici eu nu puteam, dar acum nu mai am nici o problemă *hehe* . Şi pentru asta, mă simt foarte mândră :D


Chiar dacă principalul gen de muzică este Kpop, asta nu înseamnă că nu ascult şi alt fel de muzică. Înainte de Kpop eram cu muzica rock. 


Cam atât .... scuze că am postat atât de târziu, dar de abia aseară am venit acasă. Sper că voi putea să postez diseară sau mâine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu