vineri, 27 iulie 2012

Viata de voluntar...

                   
                      



Imi lipseste foarte mult marea de la Costinesti..Imi e dor de atmosfera de acolo, de noptile nedormite, de cele 10 dusuri pe care le faceam zilnic ca sa ma trezesc  din mahmureala, de miile de incercari de al baga in camera de hotel , la 4 dimineata, pe profesorul de sport care desfacea cate o noua doza de bere pe care o beam eu ca sa nu se imbete si mai tare ..si multe alte intamplari. 

                      As vrea sa deschid un subiect in legatura cu viata mea de voluntar la Fundatia Tineri pentru Tineri.Aceasta organizatie isi propune :

1. promovarea accesului tinerilor la educaţie/ informare şi servicii de sănătate, cu accent pe sănătatea reproducerii, planificare familială şi pe formarea abilităţilor privind viaţa de familie

2. îmbunătăţirea calităţii vieţii tinerilor prin implicarea lor activă în programe de sănătatea reproducerii destinate grupului de vârstă 15-24 ani

3. militarea pentru drepturile adolescenţilor şi copiilor la nivel naţional şi internaţional

recunosc...aici am dat copy&paste.:D

              Ideea de a lucra fara bani si investirea de timp si energie este greu de acceptat, dar noi tot ne implicam si...dupa parerea mea, avem de castigat din asta. Un exemplu de castig ar fi prietenii. Cu trecerea timpului ne dam seama cate persoane am cunoscut din fiecare judet .
                 Pana sa intru in aceasta fundatie nu cunosteam prea multe persoane dinafara judetului (Tulcea) si sa fiu sincera, aveam un cerc de prieteni limitat de la doua la maxim 20 de persoane.
                 Pana acum am fost plecata in 2 "tabere" care erau sponsorizate..so..am venit doar cu bagajul . Ce pot sa zic...Like a Boss =)) . Prima tabara a fost la Sulina si s-a numit "Parteneriat in educatie" si cea de-a doua a fost un schimb de experienta, la Costinesti. Din aceste proiecte mi-am facut in jur de 100-150 de prieteni. Si nu, nu exagerez.M-am imprietenit si cu menajera de la hotelul din Costinesti care ne dadea cheia de la camera baietilor XD.

                          Sper sa am timpul necesar pentru a continua ca voluntar pana ce termin liceul si chiar si mai departe ^  ^.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu