duminică, 12 august 2012

◕‿◕Mare,mare,soareee ..☼

Acum cateva zile am fost si eu o zi la mareee! Aleluia!
Am fost mai intai pe plaja de la Corbu' si nu mi-am crezut ochilor cand am vazut frumusetea aia de plaja cu randuri de scoici intregi salate de apa marii.Efectiv plaja plina de scoici de erai nevoit sa umblii incaltat ca sa nu te tai.Si atat de putina lume maxim 4 grupulete venite cu cortul.
La cam vreo' 20 km distanta de acolo era terenul de camping Lebada de la Navodari.Vai... o plaja cu o apa atat de clara incat credeam ca nu-i adevarat.Cam putine terase si locuri in care sa te invarti cand bate soarele cam periculos ,dar..  a fost super OK.Aveau pana si dusuri,cei drept pentru cei din camping dar nu te oprea nimeni sa le folosesti si tu.
Din pacate nici de data asta nu am reusit sa invat sa innot.Asta pentru ca tata nu a fost cu noi,si..nu a avut cine sa ma invete.
Ce-i drept m-am cam ars un pic... bine.. m-am ars un pic mai mult.Incep sa cred ca ,crema mea de soare a fost expirata .Alt fel nu se explica de m-am ars in halul asta.
Una peste alta totu-i bine si frumos,am suveniruri,poze si amintiri.
Sper sa ma intorc cat de curand posibil.^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu