miercuri, 8 august 2012

♥♥♥ Sărbătoare !!


                                 Oke....Nu stiu la ce fel de sarbatoare v-ati gandit, dar cu siguranta ca nu ati ghicit la ce m-am referit eu XD..
           Acum o saptamana -cred- am facut o comanda , impreuna cu o prietena, care a venit tocmai din Coreea ! Anyway..ea a comandat mai multe chestii, dar eu nu am fost "sponsorizata" prea mult si asa ca mi-am permis doar un poster cu una din formatiile mele preferate de kpop !
            Posterul a costat doar 3.90 $..dar transportul  a fost FOARTE scump.In principiu trebuia sa platesc in jur de 15 lei , dar cu transportul a fost 70 de lei...Pe scurt...am dat 70 de lei doar pe un poster . DAR care a venit din Coreea si este cat mine si ahhhhh sunt atat de entuziasmata si..si...atat..! 
 Acesta este posterul : 



Multe persoane au zis ca nu se merita banii..dar pana la urma.. asta e. Oricum nu mai pot schimba nimic acum. Si da da... stiu ca puteam sa imi cumpar 8 shaorme in schimb ! joke 
A da... si daca imi faceam un poster in oras, tot atata ma costa ^^  

Partea buna este ca peste cativa ani o sa imi aduc aminte  si o sa ma simt mandra ca mama  nu si-a dat seama ca am dat atatia bani pe el si ca va trai cu ideea ca a costat doar 14 lei XD. Hehe..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu